Привіт, друзі! Я радий презентувати вам новий урок під назвою Arduino константи!
Константи – це спосіб передати такі дані до контролера, які не можна буде змінювати після завантаження програми. З цього випливає, що ввести їх може лише програміст, а користувач змінювати їх не зможе. Частково їх можна описати як змінні тільки для читання.
В Arduino IDE передбачені іменовані та літеральні константи, визначені та користувальницькі. Розглянемо їх усіх окремо і в кінці окремо розкриємо тему текстових констант.
b = 9.8 + 34.6 / 2.7; n = 0.005; k = (var1+var2)/100; String svar1 = "geekmatic.in.ua"; char myChar = 'A'; Serial.println(572.45); Serial.println("MyText");
Літеральні константи – це просто числа для числових даних або символи для текстових даних, які прямо вказуємо у висловлюваннях програми. Ми можемо вказувати їх у формулах, умовних операторах або надавати їх значення змінним, аргументам функцій або іменованим константам.
33u
456743U
100000L
32767ul
n = B101; //двоичное число все равно что
5 = ((1 * 2^2) + (0 * 2^1) + 1)
n = 0x101; //16-ричное число все равно что 257 = ((1 * 16^2) + (0 * 16^1) + 1)
#define Var1 56 const byte PinA = 2; const byte PinB = 3; const int PinC = 4; const String var = "myText"; void setup{ pinMode(PinA, INPUT); pinMode(PinB, INPUT); pinMode(PinC, OUTPUT); }
false true HIGH LOW INPUT INPUT_PULLUP OUTPUT LED_BUILTIN D1...D13..., A0...A7...
#define MYCONST 56 const byte PinB = 3; const int PinC = 4; const float Var1 = 78.234; const String Var = “myText”;
Користувальницькі іменовані константи дають нам широке поле творчості. Найчастіше їх застосування для роздачі імен пін контролера, відповідно до конкретного проекту. Також мені наприклад доводилося використовувати масиви констант для зберігання нот мелодії.
Рекомендується іменованим константам давати ім'я з великої літери.
Константи можна оголошувати через #define ім'я літерал
але рекомендується оголошувати їх лише через const ім'я = літерал;
const char MyChar = 'A';
const char Str1[] = "arduino";
const char Str2[8] = "arduino";
const String Var = "myText";
const String Var = F("myText");
Serial.print(F("Write something"));
Окремо варто зупинитись на символьних константах.
Символьні літерали типу char декларуються через одиночні лапки , які масиви і літерали типу String через подвійні лапки.
Для зберігання літералів констант типу String над оперативної пам'яті RAM, а FLASH пам'яті контролера, при оголошенні необхідно використовувати синтаксис з літерою F.
Докладніше цю велику тему з декларацією символьних констант та змінних необхідно буде розглянути на окремому уроці.
Дякую за увагу!
Змінний резистор 1 кОм
Змінний резистор або потенціометрОпір 1 кОмПотужність 0,5 ВтТип BЛінійна характеристикаТакі резистор..
20.60грн.
Arduino UNO як осцилограф
Контролери Arduino можна використовувати як найпростіший осцилограф, для спостерігання за швидко-змі..
Набір керамічних конденсаторів 300шт.
Конденсатори мініатюрні керамічні 30 номіналів по 10 штук кожного.Напруга до 50 В.2P,3P,5P,10P,15P,2..
116.42грн.
Роз'ємний конектор JST SM
Слугує для швидкороз'эмного з'єднання. Наприклад, для монтажу датчиків, виконавчих механізмів, підве..
29.84грн.
Набір перетинок (мама-папа) 40шт 10см
Набір з'єднувальних дротів для поєднання плат контролера з периферією без пайки. Підходять під станд..
45.05грн.