Працюємо з 09:00 до 20:00 без вихідних.
Самовивіз - Київ біля ТЦ Квадрат бул.Перова

Контроль виконання програми Arduino

Ця стаття присвячена опису структур, що використовуються для управління циклом виконання програми (логіка управління). Управління логікою Arduino таке ж як в мові C. І ми зупинимось на процедурах, що характерні тільки середовищу Arduino.

Пряма структура

Пряму структуру корисно поюзати, коли невідомо чи прийшли дані на ком-порт чи ні. Перед запуском вікна serial monitor ви повинні переконатися, що з'єднання налаштоване та працює. Пам'ятайте, що в Arduino нема операційної системи, яка вирішувала би проблеми використання ресурсів, а отже, ви можете успішно зкомпілювати та запустити скетч, з використанням послідовного зв'язку, але він може повести себе непередбачувано, якщо канал зв'язку не існує, але налаштований правильно. Повідомлення Serial.available () повертає true, якщо присутні символи, що очікують зчитування в послідовній лінії, та false в протилежному випадку. Для того щоб перевірити, чи є символи для читання з лінії, ви можете написати щось схоже на

Serial . begin (9600);

...

if ( Serial . available ()) {

char c = Serial . read ();

Serial . print (c);

}

...

З Serial.read (), ви можете зчитати тільки один символ.


Циклічна структура

Циклічна структура, не менш цікава для програмування Arduino. Такий метод, доволі часто використовується в стандартних скетчах Arduino, до них наприклад відноситься блок loop (). Цей блок повторює створену в собі програму безліч разів. Якщо вам не потрібно, щоб контролер після ініціалізації щось робив, вам необхідно залишити блок loop() порожнім:

while (1) {

// do nothing

}

Інше використання циклічної структури це очікування символів на послідовній шині та зчитування цих рядків в масив:

char ch = NULL ;

char str [255] = {0};

int i = 0;

while (ch != '\n ') {

if ( Serial . available ()) {

ch = Serial . read ();

str[i ++] = ch;

}

}

У наведеному вище коді, ми визначаємо масив символів, елементи якого встановлені в NULL. Потім ми починаємо читати символи з послідовної лінії, як тільки вони стають доступними (Serial.available ()). Після того, як символи зчитуються за допомогою Serial.read (), вони додаються до масиву. Індекс наступного елемента (i) оновлюється й цикл продовжується до тих пір, поки останній символ не набуде значення "перевід рядка".


Написати відгук

Примітка: HTML размітка не підтримується! Використовуйте звичайтий текст.
    Погано           Добре
Arduino основи програмування

Arduino основи програмування

Arduino основи програмуванняТут ми навчимося писати елементарну програму, здатну зробити що-небудь ц..

USB шнурок для Arduino UNO, MEGA

USB шнурок для Arduino UNO, MEGA

USB кабель типу A/B для підключення контролерів Arduino UNO або Arduino MEGA до комп'ютера.Також під..

29.03грн.

Шилд RAMPS 1.4 для Arduino MEGA

Шилд RAMPS 1.4 для Arduino MEGA

Шилд керування 3D-принтером або CNC-верстатом. Він встановлюється на плату контролера Arduino MEGAМі..

163.96грн.

Міні комп'ютер Orange PI PC

Міні комп'ютер Orange PI PC

Міні комп'ютер Orange PIOrange Pi PC - це одноплатний комп'ютер на процесорі AllWinner H3 SoC,&..

613.69грн.

Подвійний шилд розширення для WeMos D1 Mini

Подвійний шилд розширення для WeMos D1 Mini

Шилд для паралельної розбудови модулів плати WiFi контролера WeMos D1 MiniТака побудова дозволя..

44.25грн.