Працюємо з 09:00 до 19:00 Пн-Сб
Київ біля ТЦ Квадрат бул.Перова

Контроль виконання програми Arduino

Ця стаття присвячена опису структур, що використовуються для управління циклом виконання програми (логіка управління). Управління логікою Arduino таке ж як в мові C. І ми зупинимось на процедурах, що характерні тільки середовищу Arduino.

Пряма структура

Пряму структуру корисно поюзати, коли невідомо чи прийшли дані на ком-порт чи ні. Перед запуском вікна serial monitor ви повинні переконатися, що з'єднання налаштоване та працює. Пам'ятайте, що в Arduino нема операційної системи, яка вирішувала би проблеми використання ресурсів, а отже, ви можете успішно зкомпілювати та запустити скетч, з використанням послідовного зв'язку, але він може повести себе непередбачувано, якщо канал зв'язку не існує, але налаштований правильно. Повідомлення Serial.available () повертає true, якщо присутні символи, що очікують зчитування в послідовній лінії, та false в протилежному випадку. Для того щоб перевірити, чи є символи для читання з лінії, ви можете написати щось схоже на

Serial . begin (9600);

...

if ( Serial . available ()) {

char c = Serial . read ();

Serial . print (c);

}

...

З Serial.read (), ви можете зчитати тільки один символ.


Циклічна структура

Циклічна структура, не менш цікава для програмування Arduino. Такий метод, доволі часто використовується в стандартних скетчах Arduino, до них наприклад відноситься блок loop (). Цей блок повторює створену в собі програму безліч разів. Якщо вам не потрібно, щоб контролер після ініціалізації щось робив, вам необхідно залишити блок loop() порожнім:

while (1) {

// do nothing

}

Інше використання циклічної структури це очікування символів на послідовній шині та зчитування цих рядків в масив:

char ch = NULL ;

char str [255] = {0};

int i = 0;

while (ch != '\n ') {

if ( Serial . available ()) {

ch = Serial . read ();

str[i ++] = ch;

}

}

У наведеному вище коді, ми визначаємо масив символів, елементи якого встановлені в NULL. Потім ми починаємо читати символи з послідовної лінії, як тільки вони стають доступними (Serial.available ()). Після того, як символи зчитуються за допомогою Serial.read (), вони додаються до масиву. Індекс наступного елемента (i) оновлюється й цикл продовжується до тих пір, поки останній символ не набуде значення "перевід рядка".


Написати відгук

Примітка: HTML размітка не підтримується! Використовуйте звичайтий текст.
    Погано           Добре
Термінальний модуль для Arduino Nano

Термінальний модуль для Arduino Nano

Модуль з винтовими клемниками для монтажу плати контролера Arduino NanoДозволяє напряму підключати у..

65.11грн.

LCD Keypad шилд розширення для Arduino

LCD Keypad шилд розширення для Arduino

Шилд розширення для Arduino з LCD-дисплеєм LCD1602 та набором кнопок. Підходить для плат контро..

95.83грн.

Електро насос 12 В 2 л/хв

Електро насос 12 В 2 л/хв

Насос працює на основі діафрагми та може застосовуватися для перекачування харчових продуктівВитрата..

117.06грн.

Драйвер двигуна 800мА L9110S

Драйвер двигуна 800мА L9110S

Драйвер крокового двигуна дає можливість керувати з контролера обертанням двох двигунів постійного с..

28.94грн.

Міні кнопка 6 x 6 x 13 мм

Міні кнопка 6 x 6 x 13 мм

Мініатюрна кнопка з виводамиДобре підходить під макетні платиРозміри 6 x 6 x 13 мм..

1.50грн.