Працюємо з 09:00 до 20:00 без вихідних.
Самовивіз - Київ біля ТЦ Квадрат бул.Перова

Контроль виконання програми Arduino

Ця стаття присвячена опису структур, що використовуються для управління циклом виконання програми (логіка управління). Управління логікою Arduino таке ж як в мові C. І ми зупинимось на процедурах, що характерні тільки середовищу Arduino.

Пряма структура

Пряму структуру корисно поюзати, коли невідомо чи прийшли дані на ком-порт чи ні. Перед запуском вікна serial monitor ви повинні переконатися, що з'єднання налаштоване та працює. Пам'ятайте, що в Arduino нема операційної системи, яка вирішувала би проблеми використання ресурсів, а отже, ви можете успішно зкомпілювати та запустити скетч, з використанням послідовного зв'язку, але він може повести себе непередбачувано, якщо канал зв'язку не існує, але налаштований правильно. Повідомлення Serial.available () повертає true, якщо присутні символи, що очікують зчитування в послідовній лінії, та false в протилежному випадку. Для того щоб перевірити, чи є символи для читання з лінії, ви можете написати щось схоже на

Serial . begin (9600);

...

if ( Serial . available ()) {

char c = Serial . read ();

Serial . print (c);

}

...

З Serial.read (), ви можете зчитати тільки один символ.


Циклічна структура

Циклічна структура, не менш цікава для програмування Arduino. Такий метод, доволі часто використовується в стандартних скетчах Arduino, до них наприклад відноситься блок loop (). Цей блок повторює створену в собі програму безліч разів. Якщо вам не потрібно, щоб контролер після ініціалізації щось робив, вам необхідно залишити блок loop() порожнім:

while (1) {

// do nothing

}

Інше використання циклічної структури це очікування символів на послідовній шині та зчитування цих рядків в масив:

char ch = NULL ;

char str [255] = {0};

int i = 0;

while (ch != '\n ') {

if ( Serial . available ()) {

ch = Serial . read ();

str[i ++] = ch;

}

}

У наведеному вище коді, ми визначаємо масив символів, елементи якого встановлені в NULL. Потім ми починаємо читати символи з послідовної лінії, як тільки вони стають доступними (Serial.available ()). Після того, як символи зчитуються за допомогою Serial.read (), вони додаються до масиву. Індекс наступного елемента (i) оновлюється й цикл продовжується до тих пір, поки останній символ не набуде значення "перевід рядка".


Написати відгук

Примітка: HTML размітка не підтримується! Використовуйте звичайтий текст.
    Погано           Добре
Датчик вологості та температури високої точності Si7021

Датчик вологості та температури високої точності Si7021

Цифровий сенсор температури та відносної вологості високої точності Датчик Si7021 I2C вологості..

103.08грн.

Плата контролера STM32F3DISCOVERY

Плата контролера STM32F3DISCOVERY

Основан на микроконтроллере STM32F303VCT6Флеш память 256 кБRAM 48 кБПитать плату можно через US..

622.44грн.

Розгалуджувач на 5 конекторів JST SM

Розгалуджувач на 5 конекторів JST SM

Розгалуджувач для конекторів JST SMМожна підключати 5 конекторів..

43.00грн.

Модуль PS/2

Модуль PS/2

Модуль порта PS2 для подключения компьютерной клавиатуры или мыши к плате контроллераПитающее напряж..

39.71грн.

Шестерня для зубчатого ременю на 30 зубців під вісь 8 мм

Шестерня для зубчатого ременю на 30 зубців під вісь 8 мм

Використовується для передачі та редукції обертаючого моменту від двигуна до вісі 8 ммКількість зубц..

60.61грн.